Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Anna - 4 januari 2010 23:01

Men kul! eller NOT! Mitt förflutna har kommit ikapp mig. Jag kände på mig att det skulle ske någongång, för kände på mig att jag inte kunde lita på den personen. Men jag hade hunnit glömma bort det, eftersom det varit så tyst så länge. Men BRAAAAAK sa det och sen dök det upp igen. Fan också! Varför ska det ske just nu? Just när det tagit slut mellan mig och Lars, så kommer det mer dåliga saker från andra. Fan också. Så då är mitt rykte nere i skiten igen. Fan också. Skulle behöva en kram just nu. För det är otroligt jobbigt när det förflutna jagar en och slår en medvetslös nästan. Jag försöker just nu att hålla tillbaka tårarna. Men det är svårt. Önskar att en viss person var här nu, en som alltid fanns för mig, den famn jag känner mig trygg i. Någon som jag alltid gråtit hos när jag behövt. Men måste lära mig nu att gråta själv, fast i och för sig så kan jag det, men det känns tryggare med en axel att luta sig emot. Och inte vilken axel som helst. Men vill inte ringa den personen, vill inte känna mig påträngande. Tårarna rinner och jag har fått huvudvärk. Fan för det förflutna! Hoppas inte den här jävla skiten kommer förstöra mer för mig än den redan gjort. HELVETE!


Kan inte skriva... ångesten blir större om jag skriver.. släpper ut för mycket. vill inte avslöja vad det är, räcker att jag mår skit redan att det är någon som vet.



TACK DITT AS!

Av Anna - 4 januari 2010 11:25

Ja, så blev man singel igårkväll.

Jag och Lars var helt överens och är goda vänner nu istället för ett kärlekspar.

Och det här var mitt lugnaste avslut någonsin. Vi höjde inte rösten en enda gång och pratade lugnt och sansat hela tiden. Visst grät vi, men det är också mycket pga Thor. Men vi har kommit överens om hur det kommer bli med honom. Vi ser till Thors bästa båda två. Vi har inga negativa tankar eller känslor om varandra och det känns skönt. Men jobbigt, det är det ju självklart. Men det är ju som Lars sa, det är ju tryggheten man har haft. Och nej, ingen av oss har varit otrogen eller har känslor för någon annan. Det blev bara som det blev. Jag kommer alltid ha känslor för honom, dom försvinner ju inte. Han är ju trots allt den person som jag delat nästan två år med och som jag valde att skaffa barn ihop med, och se där, vi har ju en underbar liten Thor nu.


Nu ska jag leta efter en mindre lägenhet. Har redan ringt försäkringskassan angående Bostadstillägg och bostadsbidrag. Måste in till pitebo också och säga upp parkeringsplatsen. Kommer ha kvar den till september om inte dom har någon som köar för att få en plats, då blir jag av med den tidigare.


Och jag kan inte tacka Bettan och Anders nog för att dom ställer upp. Bettan kom hit ganska snabbt och Anders kom strax därefter, han åkte t o m och köpte mosbricka på statoil till mig. Helt underbar bror jag har ^^


Men nu springer Thor omkring med datastolen medans Zigge ligger och sover på den, haha.

Ovido - Quiz & Flashcards