Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Anna - 8 januari 2010 13:57

Thor är ett riktigt busfrö idag, han är inte lika förkyld längre, bara lite snorig. Jag dammsög igår och Thor kastade rispuffar överallt direkt efter. Jag diskade idag och plockade på, ja, då kastar han ut allt som han kan igen och kastar banan på golvet. Och vill han att jag ska leka med honom, fast jag faktiskt inte har tid att leka -hela- tiden, så då går han till eluttaget och tittar okynnigt på mig, och går jag inte och tar bort honom och börjar leka med honom, så då tar han tag i sladden i eluttaget (den sladden som går till tvn) och försöker dra ut den. Han är ett riktigt busfrö. Nyss försökte han stänga av datorn och nu kryper han till eluttaget. Han är ju nyvaken och full av energi. ^^


Väntar på att Lars ska höra av sig om hans bil funkar idag, den fryser ju ihop i kylan.


Och pite tidningens hemsida ljuger. Igår stod det att det var -29 ute, men det var egentligen -34.


Nu ska jag leka med lillgrabben min. igen :P

Ovido - Quiz & Flashcards