Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Anna - 5 januari 2010 20:33

Idag har man har fullt upp, samtidigt som man egentligen inte gjort något speciellt.

Bettan och Henric sov här igårnatt, det var roligt med sällskap och att spendera lite mer tid med lilla Henric också ^^ Det enda som sabbade kvällen igår var det som kom från mitt förflutna, men jag lyckades sansa mig tillslut ändå.


Idag så var Bettan och Henric här till på eftermiddagen. Det var lite krångligt vid läggningen på dagen då ungarna turades om med att väcka den ena och somna själv. Men det löste sig ändå.

Ikväll så har det varit några små olyckor, men som tur var så blev ingen allvarligt skadad. Thor ramlade och tog tag i gardinen så då föll en av mina glaskupor för ljus ner, gardinstången måste ha svajat till eller nått, så det flög glas. Thor fick ett litet sår på fingret, men det var ju ingen fara mer med det. Men det var otäckt när Lars kom ut till mig på balkongen och berättade det och jag såg att Thor hade blod på handen. Men det är väl sånt man får räkna med som förälder, att olyckor händer. Sen så när Lars och co åkt iväg och Thor somnat gjorde jag nudlar för första gången på länge. Hade bara inte räknat med en katt i mina nudlar. Jag satte mig i soffan ju med nudeltallriken i knät och skulle precis ta fjärrkontrollen till tvn då Zigge helt plötsligt hoppade upp, rakt i tallriken. Han kutade fort iväg och jag efter, för jag ville kolla så han inte brände sig. Det ser faktiskt inte ut som om han brände sig och han går normalt, så det är nog lugnt.


Men vilken kväll. Är helt slut, och ska nog lägga mig tidigt.


Ovido - Quiz & Flashcards