Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Anna - 25 januari 2010 21:03

på mycket.


I eftermiddags gick jag och Thor på en promenad. Först till affären, sen till bibblan för att lämna tillbaka några böcker. Vi var ute i ca en timma. När vi kom in så visade Thor att han var väldigt trött, fast det var ju en timma från läggdags, så jag satt och läste för honom hans "Maja-mus" bok. Och sedan byggde vi lego innan jag gick och gjorde välling och nattade honom. Det tog ca en halvtimma ikväll, vet inte varför det tog en sådan tid, men jag är glad över att det inte tog ca 2 timmar som det gjort dom senaste måndagarna.. Han känner väl på sig att jag längtar tills klockan blir 20 så jag får se mitt favorit program ^^



Jag förstår dig varför du vill veta, men samtidigt känner jag att jag behålla det lilla privatliv jag har, att jag kan få ha något för mig själv. Men om det är väldigt viktigt för dig att veta, så fråga igen och säg det. För jag förstår dig.... jag skulle också ha undrat.


Nä, nu ska jag göra välling och sen lägga mig. Är helt slut.

Av Anna - 25 januari 2010 13:03

Oj oj oj, det går verkligen inte som man planerat ibland. Det blir ingen mat hos BE idag. Oförutsedda saker dök upp. Så det blir en lugn hemma dag med Thor som vanligt :P

Men imorgon så har vi sagt att då ska ingenting komma emellan. För BE vill verkligen spendera tid med mig och Thor. Det är ju bra också att Thor får lära känna BE lite mer. ^^


Thor sover fortfarande. Egentligen borde jag lägga mig och vila, men samtidigt så känner jag på mig att Thor kommer vakna då, med min vanliga tur :P


Jag ska nog istället slöa framför TVn lite.

Känner att jag börjar få ont i ryggen av att sitta vid datorn för mycket.

Av Anna - 25 januari 2010 11:43

Planerna kanske kan följas idag. Thor kanske samarbetar    Dvs han somnar nu, så är han vaken vid kl 14 tiden, så då kan vi äta hos BE.

Han gav mig sovmorgon idag med, strax efter 7 vaknade han. Men inatt så fick jag flytta hans säng bredvid min, så jag kunde ligga ner samtidigt som jag kunde sticka in min hand mellan spjälorna så han visste att jag fanns nära. Det gick bättre att göra så, han somnade om fortare då. Tack för tipset, mamma! :D


Nu så ska jag gå och röka och sen ska jag försöka få tag på mamma.

Ovido - Quiz & Flashcards