Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Anna - 10 januari 2010 16:47

Det blev en liten date med E ändå. Vi möttes vid ICA, och då bytte vi direkt. E tog barnvagnen och jag tog hunden. Sen gick vi hem till mig, först förbi tvättstugan såklart, men det var ingen ledig tvätt tid förrän imorgon mellan 13-16, så då får jag helt enkelt vänta snällt. Väl hemma hos mig så stod vi mest och pratade och E kollade på Zigges tänder. Det var ingen fara med dom. Han har ju tandsten på dom bakersta, men E sa att det behöver man inte göra något åt, och hans andedräkt är ingen fara heller. Jag antar att Zigge bara är en sådan som stinker ur munnen. haha. Kanske borde man borsta tänderna på honom ;P  Sen gav jag hunden lite Frolic och Zigge undersökte hunden lite. Zigge var spänd, han försökte smälla till mig med tassen när han låg och tittade på hunden, men det gick ändå bra. Kanske kan man skaffa hund i framtiden ändå? Rasken var ju hur lugn som helst och studerade hunden ett tag han också. Och Thor, han ÄLSKADE hunden. :D

Sen så gick E, för det var visst kaffedags med D. haha


Så min dag har varit ändå ganska lugn, men ändå så har jag inte haft tråkigt.

Thor är ganska trött nu, men han får vänta en timma innan det blir läggdags.

Men nu klättrar han upp i soffan igen.


Gotta go! :P


Av Anna - 10 januari 2010 10:30

Ingen tvättstuga igårkväll. Bettan fick förhinder, och jag har kläder som det både är Thorbajs på och Thorkiss. Så jag ska kolla efter en tvätt tid idag på dagen, sen så ska jag och Thor tvätta tillsammans för första gången ^^ Två fulla tvättkorgar. Tjoho, eller NOT ;P Sen ska jag se om E loggar in på msn, så vi kan se om det blir en liten date idag :P


Igår blev jag sårad, faktiskt. Jag trodde vi var vänner. Men men.

Jag överlever.

Mitt skyddande skal är lite skört ännu, men jag jobbar på det :)


Är helt slut i skallen idag. Så orkar nog inte skriva så mycket mer just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards