Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Anna - 19 januari 2010 14:28

Nu är jag less. På det mesta.

Ibland har man lust att sätta ut en annons på blocket, mer säger jag inte.


Men jag är less på folk som trycker ner andra, speciellt genom att säga att en viss person aldrig kommer bli älskad och att den personen aldrig kan förändras till det bättre. För det är aldrig försent att förändras, så länge man är redo att ta emot den hjälp som erbjuds. Och man ska inte försöka förändra sig själv för andras skull, bara för sin egen. Folk kan förändras, jag gör det hela tiden. Men visst, jag kan erkänna att jag har svårt att se när en del personer förändras till det bättre om jag inte tycker om personen, men det är för att jag inte vill se förändringen.


Hm, får inte skriva mer. Thor somnade inte som jag trodde. Han hade bara legat tyst i sängen, hörde när han började småprata för sig själv. Nu pussar han Zigge för fullt, så måste hålla koll så att Zigge inte tycker det är jobbigt.

Av Anna - 19 januari 2010 08:02

Hello. My name is Anna and I´m dead :P


Det känns som om jag inte sovit någonting inatt, fast jag sovit ganska bra ändå. Visserligen fick Thor för sig att det var dags att leka när han vaknade vid tolv tiden inatt, så jag var tvungen att gå ut ur rummet då, för då kunde han lägga sig ner och somna om. Så jag stod i köket och försökte att inte somna ståendes :P Men jag behövde bara stå där i ca 10 minuter, vågade inte sätta mig för var rädd att somna då. :P Jag hoppades att han skulle sova lite längre, men nej, han vaknade kl 6 som vanligt. haha


Nu pratar Thor för fullt och han verkar lite småarg över något... tror det är för att han inte kan forma bubblor mellan läpparna med sitt saliv, han har visst inte tillräckligt med dreggel för det ^^


Idag så ska jag se om jag kan hålla mina planer, förhoppningsvis så lyckas jag. Men det återstår att se ^^


Nu måste jag leka med lillkillen, han är visst svartsjuk på datorn redan efter ca 5 minuter. haha

Ovido - Quiz & Flashcards