Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Anna - 30 januari 2010 21:54

Förstår inte vad jag gör uppe än... borde sova.

Thor somnade på 3 minuter ikväll, igår somnade han på ca 1-2 minuter. Så det är ju skönt det ^^

Han sover oroligt nu, men det är pga hostan som vanligt, men han verkar ha lite lättare att hosta upp slemmet nu, beror nog på hans medicin.


Idag har man inte gjort mycket, bara myst och lekt med Thor. Vi har haft många mysstunder, och en av dom mysstunderna så somnade han i min famn när vi satt och kollade på gamla videoklipp på datorn. Jag kan vara duktig på att tråka ut honom, det var till hundutställnings videon han somnade till. Sötnosen min... det var så länge sedan han fick somna i min famn.


Nu ikväll så har Zigge varit knäpp.. han har som inte riktigt vetat vad han velat, eller så är det jag som inte vet vad han vill. Jag har rengjort lådan, bytt vatten, fyllt på mat, kelat, låtit han äta en liten insekt. Ja... justja, LEKA det har jag inte gjort än. Haha, man kommer ihåg saker man glömt när man skriver en lista på vad man brukar göra. :P


Imorgon får vi se hur Thor mår och hur kallt det är... enligt yr.no så ser det inte så just ut, dvs för kallt för att Thor ska kunna vara ute. Hm, men jag kanske redan fixat lite imorgon, så att jag snabbt kan till affären och köpa blöjor, det finns kvar blöjor än så länge, men vill vara på den säkra sidan.


Men men, nu ska jag röka och leka med katterna.

Av Anna - 30 januari 2010 10:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 30 januari 2010 09:56

Idag påbörjar Thors medicinkur med hostmedicin. Tre gånger om dagen ska han ha den. Så nu har jag skrivit påminnelser på mobilen om tidpunkter som passar bra att ge. ^^


Fick ändå mycket sömn inatt, både jag och Thor. Han vaknade en gång och fick välling och nybytt blöja, sen så sov han länge, tills strax efter 7. Så sovmorgon fick man också :)


Man har börjat fundera en massa på en viss person och dennes tankesätt och handlingar.. men det ska jag skriva om i ett annat inlägg.

Ovido - Quiz & Flashcards