Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Anna - 23 januari 2010 19:17

Har haft en lugn dag, det blev inte att vi gick till BE. Men jag stekte lite palt åt mig och Thor här hemma, bli bjuden på mat får vi bli någon annan dag av BE^^


Jag sitter istället och har en trevlig röst i luren nu :)

Roligt att umgås och prata med en sådan trevlig och snäll person..


BE är inte så oärlig och falsk som en viss person. BE vågar stå för sina åsikter och känslor. BE är ärlig mot mig, fast det ibland kan kännas jobbigt att höra sanningen, så uppskattar jag den mer än en lögn. Om ändå alla kunde vara ärliga mot mig. Om vissa personer kunde sluta med sitt skådespeleri, jag ser igenom det ändå. För jag har gjort så förr jag med, innan jag mognade till och insåg att om jag ska kunna kalla mig ärlig så måste jag visa mitt sanna jag och sluta med skådespelerier.


Thor har iallafall fått gå på en promenad idag på gården, han gick i ca 20 minuter och kastade omkull sig ibland för att leka i snön. Han är så otroligt duktig på att gå, och jag försöker låta han gå minst en gång själv varenda gång vi är ute med barnvagnen. Men då blir det där det inte finns någon bilväg alltför nära.


Nu ska jag kolla min facebook lite snabbt och njuta av lugnet ^^



Av Anna - 23 januari 2010 12:49

sov jag inatt. Fy fan vad trött jag var när Thor vaknade, men det var ju bara att kliva upp och leka med Thor ^^


Bettan och jag har surrat en massa nu och sedan så när Thor somnade igen så gick jag utanför porten och pratade med L. Jag fick en del saker som jag funderat på utredda iallafall. :)


Jadu, orkar egentligen inte skriva nu, men lite fick jag skrivet.

Jag fryser för mycket om händer och fötter för att kunna skriva ner mina tankar och händelser.

Av Anna - 23 januari 2010 01:40

Jag som skulle lägga mig någorlunda tidigt. Oj oj oj, jag kommer vara slut imorgon (eller man kanske ska säga senare idag?).


Jag hittade bra sidor på internet... på en av dom sidorna stod det såhär, och det stämmer så väl.

"Livet skiter högaktningsfullt i hur mycket vi än planerar.
Det händer något varje dag som krockar med saker vi egentligen hade planerat att göra. Barn förändras också. De växer och utvecklas. Hela tiden. Deras tillvaro och behov förändras konstant. Man kan planera, men ingenting förblir hugget i sten någon längre tid. Det bara är så."

 

***********'


Jag och Bettan har sett film och gotta oss med snacks och cocacola och surrat en massa.

Nu kollar Bettan på Mr Bean, som jag avskyr. Så nu ska jag plocka undan chips skålarna från bordet och sedan göra välling, röka och gå och sova.



Ovido - Quiz & Flashcards