Alla inlägg under september 2010

Av Anna - 13 september 2010 15:00

Japp, nu fuskar jag med datum pga att jag vill lägga upp filmen på Thor på rätt dag. :)


Idag så har vi inte gjort mycket, har varit ute hela eftermiddagen på gården.


Men men... nu till filmen.

Thor sparkar boll... och ja, jag vet att han har stövlar på sig, men han skulle bestämt ha dom.. haha

Av Anna - 6 september 2010 09:47

Igår så var vi i Västerås. Vi var på flera olika affären såsom IKEA, RUSTA, Ö&B och Biltema. Jag har handlat en massa åt Thor och åt hemmet. Visserligen köpte jag några leksaker åt katterna också ^^ Så igår var en stor shoppingdag.

Vi var ute hela dagen. Thor lekte en massa ute när vi kom från V-ås. Och han somnade bra igårkväll.


Sedan var det jobbigt inatt.


Nu på morgonen så överraskar Thor mig med att ta av sig blöjan själv. Han är så duktig! Men jag hoppas att han kommer att säga till mig när han vill gå på pottan. Så han inte bara tar av sig blöjan och pissar eller skiter på golvet. Men det kommer säkert också hända, det hör ju till utvecklingen ^^ (jag försöker tänka positivt inför min snygga matta som kanske blir nerbajsad i framtiden). haha :P


Nä, nu ska jag sätta igång kaffet. Vi får ju besök alldeles strax ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards