Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Anna - 17 januari 2010 23:45

Så, nu fuskar jag. Egentligen skriver jag det här inlägget den 18:de, men eftersom jag inte hade internet på söndagen, så skriver jag söndagsinlägget nu.


"idag" så har jag och Thor gått på promenad till affären. Vi mötte upp Nutz, Sara och Lars och dom hade en pulka med sig, så Thor fick åka pulka. ^^

Och Rasken blev alldeles knäpp imorse, så han blev inskickad i gästrummet för att lugna ner sig. Han ville inte komma ut på hela dagen, inte ens för att gå på lådan eller äta. Vet inte vad som hände med honom egentligen, han fick en knäpp. E skämtade om att han kanske har en hjärntumör, för hans beteende ändrades på en sekund. Han blev livrädd för allt och alla och var superstressad. Det enda sättet för mig att komma nära honom var att kasta en jacka över honom, för att kunna skicka in honom i gästrummet. På kvällen upptäckte jag att han även hade kräkts i gästrummet, men det kan han göra när han blir stressad. Men jag funderar fortfarande på vad som tog åt honom. hmm...


Ovido - Quiz & Flashcards