Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Anna - 2 januari 2010 17:50

Idag gick jag upp med Thor vid 6:30. Han hade lyckas med att kissa utanför blöjan, så jag fick duscha av honom, men bara midjan och neråt, ville ju inte att han skulle frysa senare på dagen. Sen så har vi lekt en massa, gått på promenad till affären i kylan, sen så har han testat mitt tålamod. Som han gör nu också. Så det verkar som om jag inte får skriva nå mer här. För då jag säger åt honom så skrattar han bara, det är en lek för honom. Så det är väl bara för mig att leka med honom mera. Hoppas att Lars kommer hem snart och tar över så jag får lite andrum.



Om du inte vet vad du gjorde fel, vad som gick fel, så får du leva med det. Jag har förklarat det en gång vad du gjorde, hur jag kände mig när du agerade såsom du gjorde. Du kan alltid läsa mailet igen. Du agerade jävligt fel efter du fick mailet. Det var det som brände alla broar. Så då vet du. Du hjälpte inte, tvärtom, du stjälpte mig när du gjorde som du gjorde.



Nu måste jag verkligen sluta. Thor är galen ^^

Av Anna - 2 januari 2010 07:28

Helt underbart att få träffa Lars och katterna igen. Zigge blev alldeles galen när han såg mig från fönstret. haha.


Jag känner mig utvilad och redo att påbörja ett nytt år. Tack mamma. :)


Thor har gått omkring och jagat katterna, och nu håller han på att knappra på TV:n.

Ska ta bort han därifrån och leka med honom, so Bye! 

Ovido - Quiz & Flashcards