Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Anna - 13 januari 2010 23:23

Sådär, nu har man dator och internet. Lars hämtade sina föräldrars dator igår som jag hade lånat, och lämnade min dator som inte funkade, men min snälla bror kom och fixade den... det gick ganska snabbt. Men han fick flytta min bokhylla också och databordet, för att min dator skulle vara där bokhyllan stod för att internetkabeln skulle räcka ^^


Vet inte vad jag ska skriva. Har för många tankar i skallen för att jag ska kunna skriva riktigt. Saknar min son. Första gången jag sover utan honom en natt.Lars tur att ha honom en natt ju.


Så jag har sysselsatt mig hemma hos E. Yepp, date igen. Vi värmde pannkaka (översättning till dom nere i södra sverige = ugnspannkaka) det var mumsigt. Sen så har vi pratat en massa och myst med E:s katter. Och sedan busade jag med hunden, såsom jag kunde busa med Yaya förut, så nu har jag rivmärken över armarna efter hudnens klor. Och en katt rev mig på handen, men det var bara rätt åt mig, för vi höll fast den och försökte reda ut lite tovor. Men den katten gillar jag faktiskt. Och hon skulle nog tycka om mig, om det inte vore för att varenda gång jag kommer hem till E så börjar jag kamma igenom den katten. Gillar ju perser ^^


Nä nu måste jag sova. Är helt virrig och slut i skallen.


Men ryktet som går om en viss person är faktiskt rentav elakt. Kalla inte någon för lösaktig innan ni har all fakta.


God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards