Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Singel.

Av Anna - 4 januari 2010 11:25

Ja, så blev man singel igårkväll.

Jag och Lars var helt överens och är goda vänner nu istället för ett kärlekspar.

Och det här var mitt lugnaste avslut någonsin. Vi höjde inte rösten en enda gång och pratade lugnt och sansat hela tiden. Visst grät vi, men det är också mycket pga Thor. Men vi har kommit överens om hur det kommer bli med honom. Vi ser till Thors bästa båda två. Vi har inga negativa tankar eller känslor om varandra och det känns skönt. Men jobbigt, det är det ju självklart. Men det är ju som Lars sa, det är ju tryggheten man har haft. Och nej, ingen av oss har varit otrogen eller har känslor för någon annan. Det blev bara som det blev. Jag kommer alltid ha känslor för honom, dom försvinner ju inte. Han är ju trots allt den person som jag delat nästan två år med och som jag valde att skaffa barn ihop med, och se där, vi har ju en underbar liten Thor nu.


Nu ska jag leta efter en mindre lägenhet. Har redan ringt försäkringskassan angående Bostadstillägg och bostadsbidrag. Måste in till pitebo också och säga upp parkeringsplatsen. Kommer ha kvar den till september om inte dom har någon som köar för att få en plats, då blir jag av med den tidigare.


Och jag kan inte tacka Bettan och Anders nog för att dom ställer upp. Bettan kom hit ganska snabbt och Anders kom strax därefter, han åkte t o m och köpte mosbricka på statoil till mig. Helt underbar bror jag har ^^


Men nu springer Thor omkring med datastolen medans Zigge ligger och sover på den, haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Ovido - Quiz & Flashcards