Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Anna - 21 januari 2010 14:13

Rasken är jag orolig för. Han har knappt ätit något inatt eller idag. Igår fick han en hostattack och natten till onsdagen så kräktes han först lite vatten och sen så kom ingenting när han försökte kräkas. Sen så tänker jag på hans konstiga beteende, när han helt plötsligt en dag blir en vildkatt och nästa dag så är han lugn. Är helt enkelt orolig. Jag brukar ju ha otur med mina djur. Får försöka tänka positivt, även om jag har en känsla över att något är fel. Och jag brukar inte ha fel när det gäller den känslan. Ska nog ringa och rådfråga veterinären. Otur bara att jag inte har mycket pengar just nu, men men, han måste ju få vård om han behöver det. Om det finns en lösning på det problem han har.


Nä, usch, nu vill jag inte tänka så negativt. Ska leka med Thor nu.

Av Anna - 21 januari 2010 13:57

Jag har letat efter någon lyric som passar in just nu. Men hittar inge. Sen så blir jag avbruten hela tiden av min underbara busiga son ^^


Idag blev det ingen FH, Thor har sovit lite oroligt, även om han sovit hela natten. Så när han vaknade strax innan kl 6 så ville han sova igen kl 8, så då får vi åka till FH imorgon istället.


Idag kommer kanske en ny spjälsäng. *hoppas hoppas*


hade inte mycket att skriva... eller jag ska skriva ett nytt inlägg så det hamnar i rätt kategori.


Ovido - Quiz & Flashcards