Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Anna - 11 januari 2010 10:24

Idag fick jag sovmorgon ^^

Efter att Thor sovit oroligt inatt, så vaknade han halv fem, fick välling och somnade om. (Yey)

Sen vaknade han inte förrän vid 7:20. Så jävlar vilken sovmorgon jag fick :D Eftersom jag är van att han vaknar mellan 5:30-6:00 varenda morgon.

Men inatt, då var han billig då han inte ville somna om när han vaknade strax efter 21.. han krånglade i ca 2 timmar, tills han somnade igen. För jag hade precis lagt mig då och han vaknade av den jävla sovrumsdörren som knarrar.


Idag så ska jag ringa till hon som bor i lghten som jag är intresserad av. Sen får vi se när jag kan komma och titta på den. Och idag ska jag och Thor tvätta mellan kl 13-16. Och E skulle ringa mig mitt på dagen, så då kanske vi kan se på lghten tillsammans. Det är alltid bra med någon mer som man kan bolla tankar med ^^


Och jag saknar att ha hund. Är ju egentligen mer hundmänniska, även om mina katter är lite som hundar, iallafall Zigge-bigg :P Han som för övrigt hindrade mig från att lägga mig tidigare igår, var ju tvungen att kela med honom en halvtimma innan jag la mig, för annars så skulle han in i sovrummet dvs hoppa på dörrhandtaget.


******************************

Har tänkt på en sak.

Förut, då jag läste bloggar, så förstod jag inte varför en del folk kunde "fläka ut sig" så mycket om sitt känsloliv, privatliv. Jag sa att jag skulle inte göra något sådant.

Men jag ändrade mig. För en blogg är som en dagbok. Visst kan vem som helst läsa den, men samtidigt.... jag skriver inte om hela mitt privatliv, även om jag kan skriva en hel del. Bloggen handlar ju om mig, mitt liv, mina tankar.


"Man gör sina val här i livet.." som en klok människa skrev till mig en gång för flera år sedan. Och det tänker jag på än idag.


Nu ska jag ringa kvinnan med lghten, så får vi se vad hon säger.


Hoppas verkligen att H blir frisk snart. Är faktiskt orolig för dig. Liten och sjuk.


Ovido - Quiz & Flashcards