Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Anna - 22 januari 2010 18:12

Nu är det Zigges tur att hjälpa till att blogga.. haha

Snart så kommer Thor och katterna sköta bloggen åt mig. :P


Thor somnade inom 5 minuter, förvånar mig inte då han inte velat sova idag på dagen. Vi har varit på FH idag, det var myyyyyycket folk där, både stora och små ^^

Thor har iallafall gjort en sak som jag ska behålla.. den är inte färdig än, den blir färdig nästa vecka.. Min tur den här gången. ^^


Tyvärr så kan jag fortfarande inte lägga upp några bilder från Köping, för en viss person *host host* har fortfarande inte kommit med hårddisken som jag skulle lägga över bilderna på från den andra datorn så jag sedan kunde lägga över dom på den här datorn. Bilderna är kvar i hårddisken, som inte är här än. *piiiiik*


På eftermiddagen var inte mitt humör på topp då jag fick vänta i telefonkö i ca 10 minuter med en grinig pojk i famnen (som var övertrött efter vi kom från FH) och när dom väl säger i luren "Du kopplas nu till en handläggare" så verkade jag kopplas bort.. för det var knäpptyst i minst två minuter innan jag gav upp och lade på. Sedan försökte jag ringa igen, men då lägger min eller deras telefon på innan jag ens hinner höra alla knappvals alternativen igen. Gissa om jag blev irriterad?


Eftersom planerna blev ändrade och Thor sover här, så ska det bli en lugn filmkväll med svägerskan. (och kanske brorsan?)

Så spriten får stanna i kylskåpet. Fast det gör ingenting, jag behöver ingen alkohol för att ha kul.

Men vi får inte se film för länge, för jag måste vara pigg imorgon när Thor vaknar ^^


Nä nu ska jag gå och dricka vatten, sen röka, sen ringa Bettan.


Rasken är förresten lite bättre idag, han har ätit och är nu framme iallafall.

Har hittat knölar på Zigges mage, men tror att det bara är fettknölar, det känns som det. Men ska be min kattexpert kolla på dom och se om hon tycker dom borde kollas upp. Men jag tror att hon drar samma slutsats som jag, att han bara är fet :P

Av Anna - 22 januari 2010 07:21

Det blir jag och Thor som bloggar nu... Thor ville hjälpa till, så kommer det några konsTiga ord eller bokstäver, så vet ni varför.. hjaha

µ


Igår så kom spjälsängen, och eftersom Thor vant sig vid gh78n sin resesäng nu, så slår huvudet i c4 r spjälorna hela tiden nu :P


Rasken blev lite piggare framåt kvällen igår, men han rztf kräktes bara galla igår, för att han förm,odligen inte ätit något. Idag ser jag ingen förbättring på hans matskål heller.. hmm..


Men nu har jag enb skrikande Thor som vill ssx slå på tangentbordet hela tiden.. haha


måste sluta, hoppas det var någorlunda läsligt iallafasll ..


SC vzxz zx<weklö<xewzz<ewqw9<zx

Ovido - Quiz & Flashcards