Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Anna - 15 januari 2010 12:49

Jag fick tiden klockan tio på VC. Så nu har jag tagit blodtrycket och P-sprutan.


Min son är en liten trött marodör som vägrar sova sina timmar på dagen som han brukar, istället går han runt och hittar på hyss :P


Har egentligen inte så mycket att skriva.

Så nu ska jag gå och ge lillkillen mat och se om han vill sova nu då... för han är väldigt trött, ögonen står nästan i kors på honom, men sova, det vill han inte :P

Av Anna - 15 januari 2010 07:43

Usch, inatt har jag bara sovit i ca 1½timma, om ens det. Kunde helt enkelt inte somna, Thor sov bra, så det var inte pga det. Så jag smsade FH och skrev att vi inte kommer idag, jag är alldeles för trött. Så då funderar jag på om jag ska ta den där tiden hos VC vid tio ändå?? om den nu finns kvar. Men då måste jag ju ringa och kolla och jag har ju bara 2 kr på mobilen. Kanske jag kan låna Nattis mobil, men vill ju inte väcka henne. hmmm.... får se hur jag gör.


Thor är busig, för ca en kvart sen var han trött, så då lade jag honom och gick ut och rökte lite, men tio minuter efter så hörde jag honom jollra och smågnälla lite, då ville han helt plötsligt vara vaken. jaja, när han vill sova på riktigt, då ska jag också passa på att sova ^^


Nu ska jag se om jag får surfa på datorn för Thor eller om han vill leka ^^

Ovido - Quiz & Flashcards