Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Anna - 26 januari 2010 20:04

Ännu ett inlägg om pizza.. Men jag är så jävla sugen på min specialpizza. Och när jag fixar någon som hämtar pizzan, ja då stänger pizzerian. Fan också!

Känner att jag börjar fan nästan gråta.. jag vill ha en pizza.. min pizza. min kyckling/vesuvio med vitlöksdressing.


Men men, som jag skrev till en kompis, jag får väl göra spaghetti indränkt i smör och salt.. (och gråta över att det inte är en stor fet pizza).


Inte ofta jag känner ett sådant här sug efter något.. men nu är jag nästan gråtfärdig. Usch!

Av Anna - 26 januari 2010 18:41

Nu fick jag ett sådant där pizza-sug. Men Pitstop kör ju inte ut och Thor sover för länge sen. Så jag har ingen som kan hämta pizzan åt mig... *snyft* det är jättesynd om mig nu... jag tycker det iallafall.


Men jag får väl klara mig... om ingen vänlig själ känner sig villig att komma hit och hämta pengar för att köpa pizzan åt mig ;P Har redan kollat med brorsan men han orkade inte, han var typ på andra sidan stan.


*snyyyyyyyft* vill ha piiiiizzzzzzzzzzzzzaaaaaaa!!!!!!!!! *snyft*


((jag vet, ännu ett ovettigt blogginlägg av mig))

Av Anna - 26 januari 2010 12:45

Idag så är jag täckt med snor, och det är inte mitt heller.. haha

Thor är ju förkyld, men han har inte feber, tempen ligger bara på 37,5. Så det är lugnt. Men han vill inte äta vanlig mat, bara välling slinker ner, och någon majskrok. Fick han iallafall att ta några tuggor makaroner och korv iallafall, innan han ville ha välling istället. Lillkillen min. Inte lätt att vara förkyld. Men han är ändå på lekhumör och pigg, fastän jag märker att han är tröttare, han gnuggar sig i ögonen och gäspar.

 

Nu ser jag att snoret rinner på honom igen.. måste gå och torka. Så ser iallafall min dag ut idag :D

Av Anna - 26 januari 2010 09:52

Vilken otur vi har!

Har just pratat med BE som blivit magsjuk. Och eftersom Thor redan är förkyld så vill jag inte gå dit och riskera att han ska bli magsjuk också. Fan också!

Det verkar inte vara meningen att BE, Thor och jag ska äta ihop. Det blir ju fjärde gången vi får skjuta upp det. hmm... det får en att fundera. :P


Men men, ska väl lägga mig nu, Thor sover.

Av Anna - 26 januari 2010 08:21

Fy vad trött jag är. Thor har sovit oroligt inatt för att han blivit ganska snorig. Stackarn... Så 04:33 var klockan då jag gick upp med Thor imorse.

Känner mig alldeles borta, är så trött, så jag längtar tills Thor somnar igen, för då ska jag sova. Fast jag hade planerade igår att jag skulle duscha när han sov idag så får jag nog hoppa över duschen då, eller så duschar jag när vi har vaknat igen.


Orkar egentligen inte skriva just nu, kan knappt fokusera blicken.

Men vi ska ändå till BE, för ingenting skulle hindra oss idag. Har t o m ringt mamma för att kolla om det är okej att ta med Thor ut, och det var det.

"Frisk luft har ingen dött av" sa hon. Så länge jag klär honom varmt så är det lugnt... klä honom varmt, det är jag expert på ^^ haha

Ovido - Quiz & Flashcards