Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Anna - 24 januari 2010 21:32

Det blev promenad med Thor och BE i 1,5 timmar. Härligt ^^

Sen när jag och Thor kom hem så stekte jag palt.. och inte köpespalt, utan hemgjord.. mumsigt!


Nu ska jag snart gå och sova, ska bara äta två mackor och röka en cigg, sen sova.. Hoppas Thor sover bättre inatt dvs inte får för sig att han ska vara vaken i ca 2 timmar mitt i natten. :P


Imorgon är det planerat att vi ska till BE. Direkt efter Thor har vaknat på dagen. Det ska bli kul, för det är första gången Thor är hemma hos BE då, hoppas han inte har sönder något bara. BE har t o m skaffat en barnmatstol och leksaker som Thor kan leka med, så han kommer säkert ha roligt.. och jag med ^^

Av Anna - 24 januari 2010 13:31

Som sagt, allt blir ett äventyr när Thor är inblandad.

Jag skulle duscha, och Thor ville inte sova fastän han var trött så han fick vara med och duscha. Det gick bra, hela badrummet är blött, t o m blöjhinken. haha

Så går det när jag lät honom hålla i duschslangen när jag skulle tvåla in honom. Det var inte så lätt, för han riktade duschstrålen mot mina ögon under tiden. Han är en riktig busunge! :D


Jag mår bra idag. Lite uttråkad, men det är inget ovanligt. Thor somnade iallafall efter duschen och har sovit i lite över en halvtimma nu. När han vaknat så ska jag se om vi ska till BE. Jag trivs med att vara med BE, det är så mysigt där. Och Thor gillar BE också ^^


Nu ska jag försöka hitta något att göra...

Av Anna - 24 januari 2010 11:06

Idag fick jag sovmorgon för Thor. Fast det förtjänade jag, för han krånglade i ca 2 timmar mitt i natten.



xtgxc vlgt    78y0nsd678f l.v xczf cbbbbbbbbbb565trythgnbyg5 rv

 htfyjfytytf


Nu fick Thor skriva om vad han tyckte om den saken :P


Thor är verkligen min styrka här i livet, han är mitt allt. Men han är även min svaghet. Min ömma punkt.

Och det spelar ingen roll vem det är, ingen, INGEN ska behandla honom illa. Ljuga för honom. Svika honom. Vara elak.

För han är min kärlek. Och han är mitt barn. Min son. Mitt hjärta.

Ovido - Quiz & Flashcards