Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Anna - 16 januari 2010 14:59

..jag ta och ge mig.

Jag sitter fortfarande med nattlinne, fast jag har byxor på mig iallafall :P


Nu ska jag byta till en tröja, sen ska jag väcka Thor och gå på promenad ^^


Han kommer inte vara glad på mig över att bli väckt.. han brås på någon med sitt "nyvaken-humör"..haha

Av Anna - 16 januari 2010 08:50

Igårkväll så skrev jag ett blogginlägg, men precis då jag skulle spara så la internet av. Less jag blev!


Så jag gör ett nytt försök nu.


Igår så åkte nattis till sin syster och sov där. ^^

Och när jag var på VC så fick jag veta något positivt :) Jag har gått ner ca 3 kg sen nyårsafton! Yey! Det lönar sig att vara fattig och inte ha råd med något onyttigt. 3 kg på 15 dagar. Wow! Hoppas det fortsätter så också, så jag är nere i min idealvikt innan sommaren.


Nu får jag inte skriva mer. Thor kryper i soffan och är på väg upp på bordet.


Ovido - Quiz & Flashcards