Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Mindre bra dag.. (lade till lite saker)

Av Anna - 27 februari 2010 20:15

..men den blev bättre på eftermiddagen vid fyra tiden.


Vaknade vid 5-6 tiden imorse, tog Thor till den stora sängen och lade mig i 90 graders vinkel så att han var instängd i hörnet, sen fick han min mobil att leka med och sen har han ju sin stora krokodil. Jag blundade och lyssnade när han lekte och knapprade på telefonen, han bytte låt väldigt ofta ^^ Sen så fick jag en riktig smäll över näsryggen. Thor hade kastat min mobil på mig, han tyckte väl att jag var tråkig som inte lekte med honom. Men han hade kastat den så hårt mot min näsa så mobilen flög isär, som tur var så var det bara batteriluckan och batteriet som flugit, så det var bara att sätta ihop den och gå upp med Thor till vardagsrummet och leka med lego. 

Idag har jag känt mig helt slut. Jag har knappt haft kraft till något, och lät mig tycka synd om mig själv ett tag. Men senare på eftermiddagen så kände jag att jag blev less på att vara kraftlös, så då tog jag nya tag och resten av dagen blev bättre iallafall. :)


Idag har man inte gjort så mycket, lekt med Thor och andra vardagliga sysslor kring Thor.


kommer nog inte vara vaken så länge, jag har ställt klockan på nio, så då ska jag förbereda för att lägga mig och sedan ska jag sova.


Behöver så mycket sömn jag kan få.


***************

Och ingen liten baby har "ploppat" ut än, jag vääääääntar. :P

Vill ju bli moster igen. Och idag var hon beräknad.

Hoppas hon slipper gå över tiden lika mycket som jag gjorde med Thor.

Men jag tror att babyn kommer snart. Jag har en massa babykläder som jag ska ge till h*n då. Åååh, jag längtar så otroligt mycket efter att träffa Edo och det efterlängtande barnet. Jag ska nog åka ner när h*n "ploppar" ut. Ska bara fixa lite med pengar och möten först. :)


******

Men nu ska jag logga in på FB, för det brukar ta lite tid när jag väl har loggat in och börjat spela FV. ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Ovido - Quiz & Flashcards