Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Anna - 4 februari 2010 20:08

Dagen har varit bra, framförallt på eftermiddagen ^^

Morgonen var bra, lunchtid då jag fick ett ovälkommet besök var mindre bra, men min eftermiddag räddade dagen ändå, så att den blev bra. Jag och thor fick snabbskjuts till affären av Eva och Conny, efter jag hade handlat allt jag behövde så fick jag och Thor skjuts av dom till Ceb. När jag och Thor var hos Ceb så hade vi jättekul. Ceb hade köpt en massa leksaker till Thor och Ceb lagade god mat och oss. Ceb hade t o m köpt en massa barnmat, välling och desserter m.m till Thor som jag kunde ta med hem. Ceb ställer upp på mig och Thor, det är så skönt när någon gör det. Sen så började Thor leka med Cebs dator, men Ceb sa att det fick han göra hur mycket som helst. Så det kommer vara Thors dator när han är där, Ceb köpte den för 4-5 år sen och då hade den visst kostat runt 20 000kr, så jag var ändå orolig att Thor skulle ha sönder den, men Ceb sa att det gjorde inget om det skulle hända. Ceb är så snäll. Sen när Thor lekt med både datorn och Ceb en hel del, så åkte vi hem, för det var läggdags för Thor. Och Thor somnade på 8 minuter. Han var helt slut efter att ha lekt i flera timmar. Och jag är helt slut också.

Så därför har jag inte bloggat så mycket idag, har haft fullt upp och jag har haft jävligt kul. Måste göra om det snart igen ^^ 


Sen fick jag en bra nyhet också. Jag vägde mig hos Ceb på ett Wii spel, och jag har gått ner ca 8kg sen nyår. Fyfan vad bra ;D

Ovido - Quiz & Flashcards