Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Anna - 15 februari 2010 18:11

Dagen började halv fem imorse, för då ville Thor gå upp, sedan så tog vi det lugnt till ca halv nio då Lars kom och skulle träffa Thor. Thor var ju gode trött, så han somnade efter någon timma, så Lars och jag satt och pratade rent allmänt om livet. Det kändes otroligt skönt att kunna prata avslappnat och som vänner. När Thor vaknade efter ca en timme, så då gick vi på promenad. Jag lämnade in mitt paket på posten för att återsända det. Sedan gick vi och käkade innan Lars åkte iväg för att fixa bilen. Då passade jag på att gå en promenad till Eva, Thor var trött och grinig, så jag försökte få honom att somna i vagnen. Ca 100 meter från Eva, då somnade han lite snabbt, tills vi kom in på gården, för då kom en Beppe rusandes och tjöt till av glädje av att se mig. Jag blev varm om hjärtat över att han gillar mig så mycket, men Thor vaknade till och studerade den stora bjässen ^^ Sedan började han peka på Beppe och fick några pussar av honom innan vi gick in. Men det var ändå bra att han vaknade, för jag såg sedan att klockan nästan var tre då, och efter tre får han absolut inte sova, för då blir han svår att lägga på kvällen. 

Inne hos Eva så pratade vi en massa och skrattade, sedan roade vi Thor med att lyssna på musik och dansa. Och Eva förstod inte hur jag kunde röra mina höfter som jag gjorde, men hon insåg att jag har väldigt över-rörliga leder. Och det har sina fördelar i vissa situationer :P Men det har även sina nackdelar, för det är därför jag har ont i ryggen, för att den är sned och är för rörlig, måste gå ett ryggprogram hos sjukgymnasten för att stärka upp musklerna bredvid ryggraden vid svanken. Men det blir någon annan gång, för nu har jag varken tid eller råd. Och jag överlever min värk än så länge. :)

Efter någon timma så märkte jag att Thor blev alldeles för trött och jag visste att han skulle somna i vagnen på vägen hem. Men Lars kom till undsättning för han hade fixat bilen, strax före fem var han utanför Eva. Så då skjutsade han hem oss, Thor höll på att somna i bilen på väg hem. Och när jag väl var hemma så började Thor leka. Så då fick han leka ett tag innan jag märkte att han började bli trött igen och lade honom. Han somnade på ca 1 minut, om ens det. Härligt! :D

Hoppas det är bra väder imorgon också, för då har jag tvättstugan 7 på morgonen.


Dagen har faktiskt varit riktigt härlig och bra. Jag har fått svar på en del funderingar och det känns otroligt bra.


Allt känns mycket lättare när jag har sådana bra människor i mitt liv.


Och Tack Eva för kattmaten, du är en ängel!

Och Tack Lars för att du skjutsade oss från Eva :D

Och Tack Mamma för att du överraskade mig idag, jag älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards