Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Anna - 20 februari 2010 19:30

...som vanligt. *suck*


Men vad ska jag göra? Jag kan ju inte gå och handla med Thor när det är snorkallt ute. Han blev ju för kall om ansiktet redan när det var ca -15 för någon dag sedan. Och idag har det varit över -20.


Imorse var jag inte rolig, allt gick fel, och när jag ringde mamma för att få stöd, så slutade det med att jag var otrevlig mot henne. Så jag ringde henne lite senare på dagen och bad om ursäkt. Så det är lugnt ändå.


Men nu har jag bara en cigg kvar. Försöker tigga skjuts och/eller barnvakt, men det verkar inte gå så bra. Så jag får väl klara mig tills det blir varmare ute och Thor är vaken. Hmmm... på onsdag skulle det vara någorlunda varmt.

Eller så får jag klara mig tills jag fixar skjuts. Imorgon eftermiddag får jag skjuts iallafall. :)

Men jag, utan cigg, i nästan ett dygn. Det kommer bli en utmaning. Men jag får väl helt enkelt bita ihop. Är ju som ganska van med att bita ihop. Så nog ska jag klara det. Det ska visst vara över -20 imorgon också, t o m -27 på morgonen enligt yr.no men jag hoppas det ska bli varmare snart. Saknar värmen.


Och tycker synd om Thor som inte kan gå ut och leka när det är så kallt.

Ovido - Quiz & Flashcards