Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Anna - 17 februari 2010 23:45

Min dator blev full med virus "idag". Och blev inte fixad förrän den 19 feb, så jag fuskar lite med datum nu, för att det inte ska bli så rörigt... Så när jag skriver "idag" nu så menar jag det datum då inlägget är inlagt ;P


Lars hade Thor idag några timmar, innan han hämtade Thor så överraskade BVC mig med att ringa och ändra om tiden jag hade för Thor nästa vecka till idag istället. Men det löste sig, Lars hämtade Thor tidigare, så Thor fick träffa sin farmor och sedan gick jag en rask promenad till BVC och mötte upp Lars och Thor där sedan. Inget var fel på Thor, han var frisk som en nötkärna. ^^ Och jag har gått ner i vikt!! :D Så nu kan jag ha samma byxstorlek som jag hade innan graviditeten. Men jag är ändå lite överviktig enligt mitt BMI, så jag fortsätter som jag gjort tidigare, så kommer jag nog gå ner mer. Jag gör ju egentligen inget speciellt, äter bara inte så mycket snask och dricka och rör mig mer än tidigare, men så blir det ju när man är ensamstående med en energifull son och med väldigt dålig ekonomi. Men den ska snart bli lite bättre :)


Och jävla virushelvetet fick jag från FB, jag skulle publicera resultatet av hur mycket tur jag hade idag, som visade 1 % tur, och när jag trycker på publicera-knappen så stängs facebook ner och en sida kommer upp när det blinkar virus under C-hårddisken. Skitkul! NOT! Men det stämde, jag hade bara 1 % tur. Men det förstörde ändå inte min dag, för jag fick på mig mina byxor av mindre storlek ;P



Ovido - Quiz & Flashcards