Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Anna - 14 februari 2010 13:02

Idag är det bra väder ute, så när Thor vaknar så ska jag ge han lite mat och sen gå ut och gå med honom. Då kan jag gå och boka tvätt tid och sedan köpa cigg. Kanske man ska gå till affären också och panta lite flaskor.


Maten igår verkar ha satt igång Thors mage riktigt rejält. Igår bytte jag ca 5 skitblöjor och idag så bytte jag två skitblöjor innan ens kl var 10. Och han är lite lös i magen nu, så han får inga mer rester från maten igår, dom ska jag äta upp själv. Han får nöja sig med annan mat. ^^


Idag är det alla hjärtans dag och idag fyller min bror år, jag ringde och grattade honom, men han sov under tiden jag pratade, så jag vet inte ens om han kommer ihåg att jag ringt. Så jag ska nog ringa igen lite senare och gratta honom igen, för att vara säker på att han vet att jag kommer ihåg hans födelsedag. :)


Men men... nu ska jag fortsätta spela mitt spel på datorn och vänta på att Thor ska vakna.


Ovido - Quiz & Flashcards