Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Anna - 7 februari 2010 20:59

Men känner att jag kan skriva lite vad som hänt idag.


Jag och Thor stack aldrig till Ceb idag. Jag och Thor gick på promenad med Eva och Beppe istället, sen gick vi till mig, Eva gjorde god mat, och sen surrade vi en del och jag försökte förhindra att Zigge skulle strimla Beppe, han har ett sådant temperament ibland, speciellt när det gäller hundar. Men han lugnade ner sig efter ett tag och låg sedan på tvn, någorlunda avslappnad och halvsov med ett öga öppet för att se till att Beppe låg kvar på sin plats på golvet :P

Sen så gick vi på promenad igen, jag skulle köpa napp till Thor eftersom han tuggat hål i den nappen han har och den andra nappen är mystiskt försvunnen. Men det fanns inte sådana nappar som thor måste ha varken på Coop eller ICA här i Öjebyn. Så han får nöja sig med sina reservnappar som är täta inatt. Imorgon ska jag försöka ta mig till stan, eller skicka någon till stan och köpa åt mig. Nu är jag gode trött, jag fryser som en isbit och det är inte långt ifrån att jag hackar tänder, så nu ska jag bara rengöra kattlådan, blanda välling och sedan röka innan jag ska sova.

Ovido - Quiz & Flashcards