Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Anna - 28 februari 2010 20:00

Idag har jag inte gjort mycket, samtidigt som jag har haft fullt upp ^^

Thor var jätteduktig idag, han tog initiativet själv till att vilja sitta på pottan. Så jag fick ta av honom kläderna och blöjan, så fick han sitta på pottan och leka, efter ett tag så ställde han sig upp, då hade han kissat i pottan. Han är så otroligt duktig, min lilla pojke börjar bli stor, och han utvecklas så snabbt.

Så idag är det andra gången han kissar i sin potta ^^


Rasken har legat i Thors åkpåse i gästrummet nästan hela dagen, han har inte velat komma ut därifrån förrän strax innan jag skulle lägga Thor. Blir faktiskt lite orolig när han drar sig undan som han gör ibland. Jag fick inte ens komma i närheten av honom förrän ikväll. Han ville inte ens leka med mig idag när Thor sov sin mitt-på-dagen-tupplur. Det var bara Zigge som kom som en ångvält och attackerade fjädervippan, Rasken sprang bara från rummet och in i åkpåsen.


Men men.... om en timma ska jag lägga mig, så jag måste göra mina saker på FB först.


Men jag har hunnit med två blogginlägg idag iallafall... wow! :P

Av Anna - 28 februari 2010 09:08

Den här youtube filmen spelas om och om igen. Thor älskar den. Och jag brukar sjunga den varenda gång jag borstar hans tänder. ^^


Ovido - Quiz & Flashcards