Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Anna - 13 februari 2010 22:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 13 februari 2010 21:14

Ikväll har jag sett Big Mommas House 2, den är faktiskt väldigt bra. Jag älskar komedier ^^


Sen så har jag äntligen lagt upp bilder på min bdb, fick inte det tidigare för Thor.


Sen så har jag surrat med Eva i telefon, missade slutet av filmen, men det är hon värd. ^^ Jag är så otroligt tacksam att jag har så bra vänner som hon och Conny är, dom ställer alltid upp om dom kan, dom finns alltid där när jag behöver prata, när jag behöver sällskap. Dom är ärliga mot mig och dom dömer inte mig för de misstag man gör ibland. För dom är riktiga vänner. Och jag skulle inte vilja vara utan dom. Eva är min gråt-axel när jag behöver det, och jag är hennes. För jag finns där för även henne. Och Conny också om han skulle känna för att gråta lite ;) Dom är mitt bollplank, dom är min spyhink när jag vill spy galla över hur någon beteer sig eller om det hänt något. Jag vet att jag alltid kan ringa dom. Och dom kan alltid ringa mig.

Hmm... ska nog dra ut mobilen ur laddaren och ringa dom nu, för dom är aldrig mer än ett telefonsamtal bort ^^ Måste ju planera in en heldag med dom. Att gå på promenad, prata, äta god mat, mysa med katterna och Beppe. Och Thor gillar dom också, Conny blev Thor helt frälst i. Och det är ju bra att Thor gillar dom med och inte är rädd eller blyg. För Thor är en bra männisokännare. Han följer sin magkänsla mer än vad jag gjort, men jag lär mig av honom ;P


Men men, telefonsamtal var det, sen rengöra kattlådan och röka. ^^

Av Anna - 13 februari 2010 13:25

På något vis har Thor lyckats med att he sönder en stekpanna. Skaftet låg bredvid. Sättet han gjort det på är att he stekpannan upp och ner och ställa sig på den. Fattar inte att den gick sönder ändå.. men men, en stekpanna mindre, men den stekpannan var ändå inget bra. :P


Idag har jag experimenterat med maten och det blev helt okej, Thor tyckte det var gott och åt massor. Det blev en pastasås som det både ska vara vatten och mjölk i, men eftersom jag inte har någon mjölk hemma nu så blev det bara vatten. Så det blev pasta, pastasås (vitlök och örter) och stekt falukorv.

Efter vi hade ätit så passade Thor på att göra ett kalas i blöjan, magen var ju full av all god mat :P


Nu ska jag se om jag kan fixa den där saken på FB, det hängde sig sist jag försökte. Sen så ska jag kanske lägga upp lite bilder på bdb. Om jag får sitta så länge för Thor ^^


Sen ska jag försöka få bort att barnolja från badrummet, Thor badade ju i badbaljan igårkväll och barnoljan gick inte bort från golvet, så jag får väl skura med Yes diskmedel, bara det att jag inte har mycket diskmedel kvar och knappt några pengar som vanligt.

Ovido - Quiz & Flashcards