Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Anna - 2 februari 2010 13:54

Fan vad glad jag känner mig nu   

Jag har fått en sådan feedback av en person som stärkte mig så otroligt mycket.


Har plockat en massa idag och fått extra disk, eftersom Thor dragit ut köks sakerna ur skåpen och lekte med dom igår och tidigare och har haft en del av dom sakerna i sin leklåda. Så nu ska jag diska upp alla stora saker, sen är jag färdig helt med disken. Nu återstår bara dammsugning och ut med sopor. Skura golven får vi se om jag hinner innan Thor kommer kl 16.


Längtar tills Thor kommer hem, saknar han en massa.


Jag är så otroligt glad faktiskt, kan inte sluta le.   

Av Anna - 2 februari 2010 11:18

Har försökte nå några myndigheter idag, men det går inget bra. En person skulle vara på sammanträde till kl 11, men nu när jag ringer så svarar inte den personen. En annan person skulle inte vara tillbaka förrän kl 13.15, så får väl vänta tills dess. *suck*

Jag som tänkte klara av alla viktiga samtal på förmiddagen så jag kan städa i lugn och ro utan att fundera på mina frågor jag har till myndigheterna. Men men, får försöka städa ändå.


Thor kommer hem kl 16, så då ska jag vara färdig med städningen. Hade tänkt tvätta också, men när det är snöstorm ute så känns det inte som något aktuellt nu, eftersom tvätten kommer bli snöig och blöt efteråt när jag bär tillbaka den från tvättstugan, så det får bli någon annan dag.


Nu ska jag iallafall sätta igång med städningen.

Ovido - Quiz & Flashcards