Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Anna - 9 februari 2010 19:49

jag borde egentligen lägga mig redan nu..


Thor har hunnit med mycket idag. Även pissa i mitt knä när han var utan blöja. Jag var på väg att ta på honom en blöja efter att han gått blöjfri ett bra tag, men han hann pissa ner mig, jag hade bara hunnit sätta honom i mitt knä och den rena blöjan var emellan mig och han, så han pissade även på den rena blöjan. Haha :P

Men han fick ju duscha efter det, så han var så nöjd så ^^ och jag kunde inte låta bli att skratta, han blir alltid lika förvånad när han ser kisset komma när han inte har blöja på sig. haha.


Sen fick jag äta pizza idag, även thor fick äta med mig. Första gången jag låter han äta pizza, och inte bara någon enstaka pizzakant eller skinkbit från pizzan, så han var nöjd ^^


Imorse var vaktmästaren hit också och skulle fästa fönsterbrädan i gästrummet som satt löst. Och ja... vet inte om vi gjort så mycket mer. Eller så kommer jag bara inte ihåg. Har haft fullt upp som vanligt med grabben som utvecklas varenda dag. Idag var det första gången han fick rita med sina kritor, har ju inte hittat något papper innan, så nu vände jag bara på blankettförklaringarna från FK. Det funkade det också, både han och pappret fick färg. Han försökte ju borsta sitt hår med en del kritor.. så han var lite randig :P


Men men, nu orkar jag inte blogga längre.. Mitt ögonlock rycker det i fortfarande.. irriterande, om man nu orkar bli irriterad. :P



Ovido - Quiz & Flashcards