Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Anna - 18 februari 2010 23:45

Sådär, hade ju egentligen ingen fungerande dator idag (läs gårdagens inlägg).


Idag så har jag varit laaaaat. Och det var kallt ute, men jag kände att jag verkligen måste till affären och köpa kattsand. Men halvvägs till affären så vände jag. Jag hade ingen känsel i ansiktet, och Thor var också kall om kinderna och lite grinig. Det var för kallt att gå till affären med honom. När jag kom in (tror aldrig jag gått så fort som jag gjorde på hemvägen) så klädde jag av Thor overallen och skyndade till soffan och under täcket med honom och mig. Så satt vi ett bra tag och myste på och såg på barnprogram.

Kattsanden får jag lov att köpa en annan dag. Dom klarar sig EN dag till iallafall. :)


Ikväll så fick jag skjuts av Lars till Max, så jag kunde skämma bort mig lite. Nattis och Sara fick vara barnvakt, Thor sov ju ändå, så det var nog inte så jobbigt, men jag köpte en liten cola till Nutz iallafall som tack för hjälpen. Jag hoppas hon delade med sig av den till Sara som också delade på "arbetet" ;P.




Ovido - Quiz & Flashcards