Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Anna - 10 februari 2010 12:31

Nu har jag bytt lösenord på mina lösenordsskyddade inlägg.


Men men, idag fick jag sovmorgon. Thor vaknade halv fyra men somnade om efter en flaska välling och blöjbyte, så inte förräns vid 7-tiden vaknade han igen. Härligt!


Sen när L kom och skulle träffa Thor så passade jag både på att gå och köpa cigg i kylan och duscha under tiden ^^


Nu sitter jag och funderar på om jag hinner göra någon mat innan Thor vaknar, för han åt ju precis innan han la sig.

Men vet inte vad jag ska göra för mat.. Vilka bekymmer man har.. hahahaha


Idag måste jag även köpa kattsand, blöjor köper jag imorgon då jag får några hundringar. För blöjorna räcker till imorgon, kanske till och med till på fredag. ^^


Men men, mat var det...hmm...

Ovido - Quiz & Flashcards