Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Anna - 22 februari 2010 21:56

Är egentligen för trött för att blogga, men fingrarna styr sig själv just nu över tangentbordet. Jag ser inte ens vad jag skriver, är lite för yr för det :P


Men idag har det varit en okej dag. Har varit på möte och det gick bra. Imorgon ska jag, Thor och Lars på stan och göra lite ärenden, sen ska jag handla.


Och Zigge var först sur på mig idag, och senare så blev han glad när jag kom från mötet, för då hade jag med mig mat till dom. Dom hade inte varit utan mat alltför länge, men eftersom Zigge är ett stort matvrak, så kan han klaga bara det har gått 2 timmar utan mat. ^^


Nä, nu blir inte mina tankar till ord något mer, fingrarna skriver inte av sig självt nu, utan jag måste tänka efter, titta på vad jag skrivit och fundera på vad jag ska skriva. Då är det alltså dags för mig att gå och förbereda mig för att sova.


Det komiska är att det kommer upp en låttext i skallen på mig. Men jag vet inte vad det är för låt... tror det är Anastacia.. sick and tired?? Var ju flera år sedan jag hörde den låten sist i så fall... kan den titeln stämma??.. är jag är för trött för att komma på det.


God natt.



****************

Var ju självklart tvungen att google på det... Och japp, det är Anastacia låten.. haha

Den här texten är det som är i min skalle:

"I'm sick and tired
Of always being sick and tired"


Vet inte varför just den låten dök upp i skallen, måste ha hört den i bakgrunden på bussen eller något, medan jag pratade med en gammal kompis ^^


haha, nu kom låttexten:

"It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive"

 

Och vet ni inte vad DET är för låt, då borde ni skämmas ;P





Sova var det jag skulle göra...



Ovido - Quiz & Flashcards