Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Anna - 16 februari 2010 20:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

mhm

Av Anna - 16 februari 2010 20:03

Förmiddagen var förjävlig, jag skippade tvättstugan imorse och Zigge passade då på att spy i hallen och drog några skitiga kläder (som jag inte kunnat lägga i tvättkorgen eftersom den var i sovrummet då Thor sov)  över sin spya innan jag ens hinner torka upp den. Han kunde inte vänta 5 minuter tills jag kunde torka upp den, utan hans hjälp :P

Sedan när jag skulle passa på att sova medan Thor sov, så var det någon okänd människa som ringde en massa, så jag fick inte vila färdigt, men jag hann inte svara heller och när jag försökte ringa det okända numret så fick man bara höra den mekaniska rösten att numret in kan nås för tillfället. *suck*

Sedan gav jag en person en liten utskällning för att den personen är så trög och frågvis.


Sedan har jag inte gjort så mycket idag. Har haft fullt upp med Thor som varit på väldigt konstigt humör idag. Han har haft sina utbrott, han har haft sina full rulle-stunder också, och terrorisera katterna-stunder och riva hela lägenheten-stunder och ja... osv. Bara 5 minuter efter att han vaknade imorse så var han grinig, men självklart ville han inte somna om. Det har varit en sådan dag helt enkelt, alla kan ju vakna på fel sida. Men det gjorde ganska ont när han klöste mig i ansiktet när han var sur. Men det är smällar man får ta ibland, iallafall i den här åldern. Han är ju egentligen en väldigt snäll och glad kille som verkligen inte är svår att ha och göra med, förutom vissa stunder idag. Men både katterna och jag överlevde dagen ändå. :P


Nu ska jag försöka planera morgondagen lite.. men ska nog skriva ett till blogginlägg, men lösenordsskyddat... skriva om mitt innersta och sådant.

Ovido - Quiz & Flashcards