Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Anna - 5 februari 2010 22:00

Sitter här och gäspar nu, borde egentligen lagt mig för länge sen, för jag har varit trött väldigt länge nu. Men jag fastnade som vanligt vid datorn. Jag har även haft en Zigge som sovit i mitt knä, och då hade jag inte hjärta att störa honom, förrän nu för min svanskota somnade för att jag halvlåg i datastolen.


Har pratat med Ceb ikväll också, myyyys, jag och Thor ska dit på söndag och vara där nästan hela dagen.


Men nu ringde Ceb mig igen.... får skriva mer imorgon. *happy*

Av Anna - 5 februari 2010 13:04

Jag har funderat lite hur allt blev som det blev. Vänner som kommit och gått, en del har man haft kvar hela tiden, men inte många.

Livet har sin gång, man förändras, man gör sina val i livet, och i slutändan så går blir det ändå bra på något sätt ^^


Tänker på ens åsikter som man har haft som förändrats med tiden, men alla åsikter förändras inte, bara en del. Förändringar är bra, för det betyder att livet utvecklas, att man själv utvecklas. Och jag skulle inte vilja byta liv med någon just nu. För jag har en underbar son, jag mår ganska bra själv, och jag har familj och vänner runtomkring mig. Fasta vänner, inte sådana som kommer och gå och kommer igen hela tiden.


Nu verkar Thor vilja skriva..

 mm ,    g3iuuivjk


Men nu får han inte skriva mer, han trycker upp konstiga fönster... så nu måste jag sluta skriva för han är inte glad på mig :P

Ovido - Quiz & Flashcards