Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Anna - 21 februari 2010 11:31

Imorse gav Thor mig sovmorgon, han vaknade inte förrän kvart i sex, så det var snällt av honom ^^


Hade lite blöjproblem ett tag, men det har fixat sig nu.


Dagens planer kommer följas om allt går som det ska. Ingen storhandling idag iallafall.


Thor har äntligen somnat igen, så nu ska jag kasta mig in i en dusch.


Måste förresten fixa kattmat.


Hade en mardröm inatt, drömde att Zigge lyckats ta sig in i sovrummet när vi sov och jag inte hade vaknat (som jag alltid gör nu när jag är singel), och då hade Zigge försökt leka med värmeljuset och fått stearin på tassen och börjat brinna. Jag hade vaknat av hans skrik-jam och fick springa efter honom. Men jag hade lyckats släcka hans tass iallafall, för det var "bara" den som brann.. Men den såg inte fin ut efteråt, och det var panik att få tag på någon som var vaken och kunde skjutsa till veterinären... ja, vilken tur att det bara var en dröm. Men det var ingen rolig dröm. Och jag hoppas att det aldrig kommer att hända.



Men men, duscha skulle jag göra nu.


Ovido - Quiz & Flashcards