Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Anna - 23 februari 2010 20:43

Kommer bli en tidig kväll för mig ikväll.

Jag fick lägga Thor lite tidigare för att han inte sovit på hela dagen, och det fanns en stor risk att han skulle hinna bli övertrött vid den vanliga läggtiden. Men SÅ mycket tidigare fick han ändå inte lägga sig, bara ca en halvtimma tidigare än vanligt. Så det kommer bli en tidig morgon. :)


Idag har jag hunnit med mycket. Och jag hoppas verkligen att allt går vägen så att man börjar få lite mer pengar snart.


Måste ringa tandläkaren imorgon också. huvva!

Och sedan har jag tvättstugan och jag ska diska och städa. För disk och städning behöver man alltid göra, för det dyker upp mer smuts hela tiden. :)


Jag känner mig väldigt positiv ikväll faktiskt.


Men nu ska jag göra mina kvällsysslor innan jag lägger mig. :)

Av Anna - 23 februari 2010 12:01

Har 8 minuter på att göra mig och Thor färdiga. Thor har vägrat sova nu på förmiddagen, och eftersom vi ska iväg kl 13, så är det likabra att vi åker nu, så vi blir färdiga fortare så han får åka hem och försöka sova då, eller att han somnar i bilen.


Han har inte varit grinig när han vägrat sova, han är bara busig och pratglad och kastar ut allting från spjälsängen samtidigt som han babblar för sig själv..


Men men.. jag måste göra oss färdiga nu.

Ovido - Quiz & Flashcards