Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Anna - 28 maj 2009 23:37

lalalalallalallalaaaaaa :P


Har berättat för min mamma om annonsen och vad jag gjort. Hon blev glad för min skull och verkade tycka det var kul. Det tycker jag med. :D


Men det kommer inte bara vara en dans på röda rosor, det har jag förberett mig på. Vill faktiskt att det ska vara december nu. Så det får hända! :)


B blir ledtråden den här gången. hehe.


*************


Imorgon ska jag och Thor bada. Lars ska följa med!! :D Vad glad jag blir!


Livet är underbart just nu! eftersom det händer så positiva saker för mig nu.

Av Anna - 28 maj 2009 11:49

Jag hade hunnit med en del innan ens klockan var 8. Jag hade hunnit duscha eftersom Thor bajsade ner mig när jag bytte blöja. Och jag hade hunnit göra mat till Thor och ge han maten. Sen när jag och Thor la oss och sov igen vid 9-10 tiden så ringde det vid 11:30 tiden på min mobil. Sara J var det. Vi pratade ett tag och det kändes väldigt lätt att prata fastän det var första gången. Sara J är hon med annonsen. Vad annonsen handlar om är fortfarande en liten hemlighet. Som inte ens min mamma vet om. hehe. Och jag brukar berätta allt för min mamma, det kanske är därför hon blivit gråhårig så fort. haha


Men nu försöker min älskade son köra sönder min dator. Han har sprungit in i den ett otal gånger med gåstolen. Jag är glad att den har tålt så mycket som den faktiskt gjort.


En sak som jag har att tillägga angående annonsen. Jag har inte den som hemlighet för att jag skäms eller något liknande, eller har svårt att berätta för folk. Men jag tycker det är ganska roligt när folk hinner bli nyfikna innan jag berättar. Det handlar inte om någon hund, så då vet min Sara det iallafall. :)

Ovido - Quiz & Flashcards