Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Anna - 31 maj 2009 23:59

Bloggen krånglade, så jag kunde inte logga in förrän nu, så jag fuskade lite med datumet.


Idag har jag varit till Tälltis och ätit smörgåstårta, druckit saft och sovit med Thor.

Sen när vi kom hem var det inte så mycket att göra, vi kritade en pizza och dricka och sen så mös vi med Thor och sen fick han sova.


Jag har ringt och smsat alla mammor med människobarn idag.

Hade tänkt sms-gratta dom med djurbarn också, men glömde helt bort det i värmeböljan. Så Grattis ni alla! framför allt Sara, Eva, Sandra, Lillan, Marina.

Marina glömde jag ringa för hon har ju faktiskt människo-barn hon också. oops.


jaja.. jag får vara senil och virrig. för det är jag i ett nötskal.

Spindlarna har hittat fram nu i värmen. Det kom en från balkongen. Det finns en i vardagsrummet någonstans (gissa om jag sitter på helspänn hela tiden vid datorn) och det var en som försökte smita in genom ytterdörren, men det krypet skrämde Lars iväg när han öppnade dörren som inte ens jag vågade göra. Snart kommer vi ha sådana där äckliga "betongspindlar" dvs koggamoj liknande spindlar runt hela port dörren som vi hade förra sommaren.


Har försökt lista ut vad nästa ledtråd ska vara... Lars får bestämma den här gången. Ledtråd nr.6 : FÅR


är det för svårt? :P

Ovido - Quiz & Flashcards