Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Anna - 21 maj 2009 23:16

å i min blodpump, där plaske du. aphu aphu, aphu aphu.


Nynnar på en sång jag lärde mig som barn, men jag kommer inte ihåg vad den heter. och jag kommer bara ihåg den Norska versionen också. Irriterande!


Men men, idag har jag och Thor inte gjort så mycket. Lars har varit med sin bror Chrille och hjälpt till och flytta. Det är Chrilles svärmor som flyttade över hela piteå typ. :)


Vi åkte till Norrfjärden och åt middag också hos Chrille och hans familj, sen blev jag och Thor hemskjutsade för att Chrille och Lars skulle fortsätta med flytten.


Jag har spanat in den där kombinationen idag. Jag gillar ju båda ställena dom är ifrån. Men ska kolla upp det lite mera, hon ser ju lite väl hårig ut. Men jag är sugen, men vet inte om jag är riktigt redo än. Jag tror det, men vill vara helt säker. hmm..... (tror någon kommer vilja snacka med mig efter att ha läst det här.. hihi)

Ovido - Quiz & Flashcards