Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Anna - 17 maj 2009 23:51

Idag så har man varit lite halvgalen. Men det är väl inget nytt.

Jag har videofilmat Thor. Och han är en riktig snygging. ^^

 Jag upptäckte att han håller på att få en till tand bredvid den nuvarande tanden. Så han kommer han snart att ha två tänder att bita mig i bröstvårtan med, om jag inte hinner sluta amma innan. Det är ju beroende på när jag skulle börja med min medicin igen. För jag vill ju inte sluta amma honom än. Bitmärkena kan jag leva med, även om det gör jävligt ont.


********************


I know a secret.....


********************


Sen så har jag varit lite halvt irriterad idag på en speciell människa, men jag beslutade mig för att inte försöka bry mig så mycket. Jag har mitt liv och Thors liv att ta hand om.


Ikväll så spelade jag och Lars kubb mot Nutz och Nutz syster Sara. Vi vann! Tack vare Lars :D


Imorgon så ska jag till sjukan och få kolla blodtrycket innan jag får medicinen utskriven igen.


Men mamma gav mig en riktig tankeställare. Orkar inte skriva allt hon sa och berättade, men socker är inte bra och jag är för beroende av det, och det kan vara därför jag är som jag är och att jag förmodligen inte behöver medicin.


Suck.


Och inget sex får man inatt. Vi har en lättväckt Thor. Han har blivit mer lättväckt pga att tänderna kommer fram nu, tror jag. Måste ta hans temp när han vaknar inatt, för den hade stigit tidigare under dagen. Tand-feber kanske är på gång igen. *suck* Stackars lilla killen min.

Och gästrummet är upptaget inatt.


Jag har varit nära på att kasta ut Lars för natten fast han inte visste om det och han var faktiskt ganska oskyldig. Jag hade smsat honom under kvällen för han skulle följa Nutz hem med Sara och jag tänkte att han skulle köpa ostbågar till mig, sen så berättade jag att Thor sov och sen så  blev jag irriterad  och skrev ett argt mess om att han är så dum som inte svarar på mina sms. Sen när han kom hem en timme senare, så var jag jävligt grinig och försökte söva om Thor som hade vaknat. Sen så berättade jag varför jag var grinig, jag trodde han spelade dum som inte visste vad jag snackade om. Jag hängde honom över axeln när han skulle kolla sin mobil och då hade han glömt saldo-rutan framme på displayen, så när jag tog bort den då fick han mina sms. Så han hade inte fått dom, därför kunde han inte svara.



*********************


Jag är hungrig.



Ovido - Quiz & Flashcards