Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Anna - 29 maj 2009 18:36

Vi har varit och badat idag, jag, Lars och Thor. Och jag kan lugnt säga att det gick mycket bättre den här gången. Thor är som en fisk i vattnet och en liten tjej lärde honom ganska fort hur man plaskar ner folk med händerna. Efter ca 45 minuter så avslutade jag badet, fastän han var på bra humör. Men jag ville sluta medans vi var på topp, så han ser det som en helbra upplevelse. Efteråt fick vi fika och eftersom vi glömt ta med oss Thors nappflaska med morots juice så fick han en Smakis äppel och dricka ur en plats mugg. Fast då höll jag handduken under hakan så han inte skulle drälla på hela sig eftersom vi skulle gå ut sen ju.


Nu har Thor just suttit och skitit, så jag ska väcka Lars och säga att det är bajsdags. hehe


Nästa ledtråd: N

Ovido - Quiz & Flashcards