Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Anna - 13 maj 2009 23:46

Nu har jag kommit fram till att jag måste sluta amma, eftersom jag ska börja om med min medicin. Det känns konstigt att inte amma tills han är helt 6 månader, som jag var helt bestämd på tidigare att jag skulle göra. Men eftersom jag känner att jag behöver medicin, så måste jag sluta amma ju. Suck.


Idag har vi inte gjort så mycket, vi tog en promenad till affären. och sen så har vi bara varit.


Lars har kommit fram till att han ska börja träna och sånt, och det är en bra idé som jag egentligen borde ta efter, men lat som jag är så nöjer jag mig med långpromenader. Men då vill jag ha en hund med mig, så jag ska få låna snygga Betti av Sara :) Hennes envisa bestämda Lhasa apso :D


Bilden är tagen idag. Kommer sakna mina amning stunder med min lillkille.


Ovido - Quiz & Flashcards