Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Anna - 14 maj 2009 22:58

Ännu en dag har snart passerat. Och imorgon ska jag vara hundvakt åt Csipra några timmar. Den lilla söta pumin. ^^


Thor har smakat gröt för första gången idag. Det var nog ganska mumsigt tyckte nog han, för han åt ändå ganska bra :)


Vet inte vad jag mer ska skriva. Förutom att den där läkar-jäveln (som faktiskt varit helt okej hittills) inte ringt idag som han skulle göra! *suck*


kort och onödigt inlägg, men jag har tråkigt. Ska nog gå och lägga mig och sova, för inte får man något sex. För när man väl ska påbörja sexet så har Thor börjat vakna till. Han försöker väl hindra att det kommer något syskon (men ingen fara där, för jag har faktiskt p-spruta), men barn är faktiskt det bästa preventivmedlet ibland.. haha. För det är ganska så avtändade att höra Thor, så det blir då inget sex med Lars. Stackars Lars. :P


Thor Thor Thor Thor.... min lilla älskade Thor. ^^

Visar sin lilla tand.


^^

Av Anna - 14 maj 2009 11:19

Idag har jag och Lars turats om att få sova. Jag fick sova två timmar på morgonen och Lars får sova två timmar nu på förmiddagen. Thor är glad och leker på täcket nu på golvet och sparka och slår på sitt babygym. Han har verkligen blivit stor, min lilla pojke.


Inatt så kom jag i säng före Lars iallafall, för jag hade faktiskt tänkt åka till Familjens Hus idag på förmiddagen. Men när min son bestämmer sig för att vakna 5 på morgonen och inte somna om, så beslutade jag mig för att jag är alldeles för trött och på alldeles för dåligt humör för att umgås med någon idag. Lars får dras med mig fast jag har dåligt humör. ^^


Mina bröst var också jävligt sprängfyllda imorse, och jag vaknade flera gånger av att amningsinlägget var dyblött och det var blött i sängen. Kul! (not)

Så jag lyckades få Thor att tömma lite ur det ena bröstet, fast han inte var sådär jättehungrig. och det andra fick jag lov att mjölka ur. Jag hoppas att han snart är hungrig igen, för det värker i ena bröstet. Men det var inte länge sen han åt och nästa gång han äter är det puré som gäller. *suck*


Nu gnäller han lite, så då måste jag sluta blogga och mysa med lillkillen. :)




Ovido - Quiz & Flashcards