Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Anna - 2 maj 2009 19:17

Idag fick Sara skämma bort Yaya en massa... en sista gång. Vi har varit där i flera timmar. Härligt! :D Och Yaya njöt av att få vara ute och ha kul. Och jag gillade att sitta och surra lite skit med Sara medans hon fjantade sig lite med Thor. haha =D


Nu är vi kom hem så hinner Thor precis vakna och då jag plockar upp honom så skiter han. jahapp, blöjbyte. Inget ovanligt som småbarnsförälder ju. Men vi la märke till, jag och Lars, att Thor andades lite konstigt. Som om han hade astma eller liknande. Han ska definitivt ha sin Bricanyl innan han ska sova. Han är ju förkyld nu samt så håller han på att få en tand.


Åter till Yaya. Hon som kommer hinna bli den mest bortskämda hunden i Norrbotten innan måndag. Jag kom ju på att jag inte har någon riktig bild på mig och yaya. Så Sara fick ta några stycken idag.

Tack Sara! Så nu sätter jag upp en av dom här. :D


Ovido - Quiz & Flashcards