Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Rubrik får lov att saknas..

Av Anna - 28 maj 2009 11:49

Jag hade hunnit med en del innan ens klockan var 8. Jag hade hunnit duscha eftersom Thor bajsade ner mig när jag bytte blöja. Och jag hade hunnit göra mat till Thor och ge han maten. Sen när jag och Thor la oss och sov igen vid 9-10 tiden så ringde det vid 11:30 tiden på min mobil. Sara J var det. Vi pratade ett tag och det kändes väldigt lätt att prata fastän det var första gången. Sara J är hon med annonsen. Vad annonsen handlar om är fortfarande en liten hemlighet. Som inte ens min mamma vet om. hehe. Och jag brukar berätta allt för min mamma, det kanske är därför hon blivit gråhårig så fort. haha


Men nu försöker min älskade son köra sönder min dator. Han har sprungit in i den ett otal gånger med gåstolen. Jag är glad att den har tålt så mycket som den faktiskt gjort.


En sak som jag har att tillägga angående annonsen. Jag har inte den som hemlighet för att jag skäms eller något liknande, eller har svårt att berätta för folk. Men jag tycker det är ganska roligt när folk hinner bli nyfikna innan jag berättar. Det handlar inte om någon hund, så då vet min Sara det iallafall. :)

 
 
Ingen bild

Din Sara

28 maj 2009 20:35

jaa det var ju skönt blev ju lite orolig....men nog får faaaan snart och klämma ur dig vad faaaan det handlar om.... :P här sitter jag och Eva o lus läser och blir mer och mer stora fråge tecken....nej du din lilla filur.... *inte hålla saker från oss* Annars får du inte vara med i vår trekant nå mer :P

älskar dig o prinsen....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Ovido - Quiz & Flashcards