Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Anna - 26 maj 2009 23:45

I måndags hade jag och Lars bråk, eller rättare sagt jag bråkade på Lars. Jag gillar verkligen inte att man ljuger/döljer saker för mig. Men men.. nu är det uträtt. Vi for till Cissi och Chrille, för jag fick ändå inte träffa mina tjejer då i måndags, för dom hade fullt upp. den ena satt fast pga inget körkort och den andra skulle på kurs. Det får bli någon annan gång :D


Idag så har jag, Lars och Thor haft riktigt mysigt, vi gick på en längre promenad i det fina vädret och pratade en del. Dagen har varit riktigt lugn. Jag har hunnit betala räkningar, och Lars har hunnit tvätta en tvättkorg iallafall. På torsdag är nästa tvätt tid. Kämpigt med tvätt, speciellt nu när man har barn och det är diverse saker som kletat fast på kläderna. :P



Och... jag har gjort en sak nu.. hihi..

 jag har svarat på en annons... hihi...

är så nervös över svaret. Jag kanske missade att skriva något? Jag kanske skrev för mycket? Jag kanske skrev helt fel? Jag kanske... ja.. var jag? :P





Ovido - Quiz & Flashcards