Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Anna - 27 maj 2009 23:22

Fick svar på mitt svar på annonsen. Tjoho! Vad glad jag blir över att bli vald.

I december händer det. Vad spännande! :D


Jag är glad.

Men vill inte berätta vad det handlar om för så många än. Vill ha en liten secret ett tag iallafall. Tills jag hunnit smälta det någorlunda.


************************


Idag har man varit till Lillpite ett tag. Och när vi kom hem så cyklade jag på våran nya cykel till affären, det var jättekul att cykla, men jag kände att mina benmuskler veklrigen inte är vana att arbeta på det sätt dom gör när man cyklar. På vägen hem från affären hade jag dessutom stark motvind. Jobbigt!


Men men.. jag är glad glad glad glad.

Av Anna - 27 maj 2009 09:56

Du kan väl ändå svara i telefon och vara ärlig? Istället för att inte svara. Jag bits inte (om du inte vill ;) ). Ni kan faktiskt säga att ni inte vill umgås eller liknande. Jag kan faktiskt ta det. Man kan säga "nej". Gör man så här blir jag bara irriterad och sårad över att man inte är ärlig mot mig.


Skärpning!

Ovido - Quiz & Flashcards