Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Anna - 12 maj 2009 12:53

Nu är Thor en nakenfis och ligger på golvet med sitt babygym. Han har lyckats tidigare att bajsa ner mig (fast han hade blöja på sig) och han har psytt ner mig. Barnmat spya var det. bläh! Men så är ju livet nu :D Min lilla älskling blev noggrant avtorkad och får nu ligga på golvet för att lufta rumpan lite :)


**************************************************
** 


Var tvungen att ta ett paus i mitt skrivande nyss för att lillkillen kissade ner sig. Men nu är han avtorkad igen och ligger som nakenfis fortfarande. Funderar på att sätta på honom blöja snart. Längtar tills Lars kommer hem (han är på AF) så att jag kan hoppa in i en dusch. Thor ska bada ikväll, det är hans bad-dag idag ju :) Nästa bad dag är på lördag.


Nu ligger han och smågnäller, så jag måste gå och hålla honom sällskap.

Ovido - Quiz & Flashcards